شهیـــد محـــــــمد عبـــــــاسی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد محـــــــمد عبـــــــاسی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد محـــــــمد عبـــــــاسی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محـــــــمد عبـــــــاسی از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : یحیی
تاریخ تولد : 1346/03/16
تاریخ شهادت : 1367/03/11- 67/3/4
محل تولد : بابل
گلزار گله محله بابل
نحوه شهادت : اصابت ترکش به کل بدن
محل شهادت : شلمچه

بایگانی

آخرین مطالب

وصیت نامه شهید محمد عباسی

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ق.ظ

 وصیّت نامه شهید محمد عباسی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ - إِذَا جَاء نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿۱ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿۲ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿۳

به نام خداوند رحمتگر مهربان - چون یارى خدا و پیروزى فرا رسد (۱) و ببینى که مردم دسته‏دسته در دین خدا درآیند (۲) پس به ستایش پروردگارت نیایشگر باش و از او آمرزش خواه که وى همواره توبه‏پذیر است (۳)

با عرض سلام و ارادت مبارک حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) و خصوصاٌ بقیه الله الاعظم ولی عصر(عج) و با سلام و درود بر نائب بر حق آن حضرت امام امت تمامی شهیدان مدرسه خون زنگ تاریخ بشریت خصوصاً از صدر اسلام تا قیامت.

حمد و سپاس مخصوص تو هست یا رب. ای سرور عارفان ای آرزوی دوستان ای حبیب توّابین. ای گشاینده کار از گرفتاران. ای معبود  اولین و آخرین و ای اول هر اول و ای آخر هر آخر خدایا فضل و رحمت  تو مرا بدین مرتبه کشانده و امید من عاصی فقط به توست. معبودا پرده های غفلت از خودت را از  وجودم کنار زن و آنگونه ام گردان که خود می پسندی. خدایا آنان که رفتند  از برادران من چه خوب تو را شناخته بودند تو را به عزتت قسم مرا نیز مانند آنان بخود برسان ای بهترین وفا کننده به عهد و ای قدرتمند ترین قدرتمندان "الهی و سیدی من لی غیرک".

 پدر و مادر عزیزم : با عرض سلام خدمت شما. خواهر و برادرانم به شما تبریک میگوییم  که توانستید در آزمایشات الهی صبر پیشه کنید و انشاءالله که با شکر نعمات الهی بر مصائب استقامت میکنید و در آخر سعادتمند می شوید ما به این دنیا آمدیم تا لایق به جوار حق گردیم و شیرینی های دنیا همیشه فانی است .

بدانید، کاری که شهیدان در این  مو قعیت ها میکنند حفظ اسلام است  و امروز اسلام مهم است نه غیر آن. به آنان که شکی دارند بگویید که زود حسرت میخورند و شما بدانید خداوند بسیار آمرزنده و مهربان است و مومنین و صالحین را دوست میدارد . بدانید شهادت عصاره خفاء خاسته های فطری  آدمیت است شهادت عادت ائمه اطهار است  شهادت تبلور عشق از تقوا است  سر آغاز سعادت و مخصوص خاصان است.

((تسلیم جان به اوست که جان داده )) شهادت التهام نیست سرحد حقیقت انت لار است ما شهادت را از حسین آموخته و حاضر نیستیم به هیچ  ذلتی  تن بدهیم و خداوند بزرگ ما را کفایت کرده است اگر دشمنان ببینند و بخود آیند. پدر و مادر عزیزم  از شما عذر میخواهم  که نتوانستم خدمتی به شما بکنم و باعث شادی شما بشوم انشاءالله که بتوانم جبران کنم. ای خواهران و برادرانم شما باید راههای حق را از باطل  تمیز داده و شهیدان را سر لوحه و الگوی اخلاق خویش قرار دهید. من حقیر گناهکار نتوانستم آنطور که خداوند خوش دارد باشم  و از این بابت شرمنده ام  آنانیکه  بدنبال علم و دانش هستند در قرآن بیاندیشند که خداوند متعال فرموده است : ((وَلَا رَطْبٍ وَلَا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ « انعام59»))  و بدانید وصیت شهدا سفارش به قرآن است و عمل کردن آن. بهوش باشید و سرگرم دنیا نشوید که شیطان در کمین است تا شما مومنان را سست نماید بدانید پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی اسلام است و باید در این راه استقامت کردو  برای مبارزه تا آخرین توان میباشد .مومنان را هیچگاه خستگی نمی رسد و بی پاداش نمی ماند. پیرو استوار امام باشید و بدانید که آنان که تمسخر میکنند  حسرت خورند  شما اهل دعا و مستحبّات باشید و ارزش های اسلامی را زنده نگه دارید سعی کنید از مواضع تهمت و تفرقه و غیبت شدیداً دوری کنید .چیزی که بر حق است و حفظ اسلام است انجام دهید و از کسی باکی نداشته باشید چیزی که بر خود نمی پسندی بر دیگران مپسند و عدالت پیش گیرید و هر چه داریم از خداست وتکبری بر ایمان نیست. در کارها افراط و تفریط روا مدار و از اسراف جلوگیری کنید .حسینی باشید و به تعداد شهیدان برای خدا بنگرید و بدانید آنان برای آخرت رفتند و اصلاح دنیا از باطل. اعمال کاملا اسلامی انجام دهید .

" أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ " النساء آیه : 59

امروز پروردگار عالم به چنین اُمتی افتخار میکند و از این فدا کاری ها مهدی زهرا به پیغمبر (ص) تهنیت میگوید و انشاءالله ثابت قدم میماند که صبح پیروزی نزدیک است.پیرروزی بر عالم فتنه انشاءالله  بفرماندهی ولی عصر(عج) و اما ای خدا جویان، مسلمان باشید، و ای  مو منان، صالحان باشید، و ای صالحان، عاشقان باشید ، و ای عاشقان، جان نثاران (شهیدان) باشید، ای حق داران، طالبان باشید،ای طالبان مجاهدان باشید،ای مجاهدان، صابران باشید،ای صابران، راست قامتان جاوید باشید،ای عابدان،  خالصان باشید،ای دارندگان، ناصران باشید ،ای مجریان،  محافظان باشید، ای عالمان، عاملان باشید، ای کاسبان، قانعان باشید،ای قاضیان، عادلان باشید،ای زورمندان، خاشعان باشید، ای مسئولان، خادمان باشید، ای گویندگان، صادقان باشید،ای دانشمندان، باایمان باشید،ای آدمیان، با قرآن باشید که(اگر نبا شید در خُصرانید)" وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلّهِ(البقره / 193)" و ای دشمنان اسلام  ما جنگ میکنیم  تا تجاوز بَرکنده شود که ریشه آن فتنه است.  ما گیرندگان حق  و تیغهای ذولفقار بکف داریم  که دیگر آرزوی بار کشیدن  از مظلومان را از سرتان بیرون خواهیم خواهیم کرد. ما گیجی کافران و زیرکی منافقان را جوابی دندان شکن خواهیم داد ما جان نثاران حسین(ع) و عاشقان مهدی(عج) یاوران مصطفی(ص) ما آمده ایم قرآن را عزیز داریم، با طاغوتیان بجنگید و فرعونیان را خاموش سازید. آیا دشمنان ندیده اند چه دریاها برایمان شکافته و چه امداد هایی نازل گشت امّا آنها عذاب انکار شرارت را ببینند و چه زود رسوا میشوند ستم پیشگان تعجّب از عزم راسخان نداشته باشند. گوئی آنگه که مادرانمان ما را با نغمه های آرام بخش لالا خواب میکردند سر آغازی برای آموختن لا اله الا الله تا لاله شدن بوده و بدانید ذکر حق همیشه پایدار است و خداوند نسبت به مومنین رئوف و مهربان و نسبت به کافران سخت گیر است خداوند امام حسین را یار و یاور رسید، به حقّ زهرا سیدة النساء العالمین امّت را پیروز کن بر دشمنان خود و به این پیروزی مسلمانان را عزیز گردان و حق جویان را سر افراز، باشد که قدردان نعمت هایت باشیم.

خدایا بحق خون پاک اباعبدالله الحسین (ع) رهبر جلیل القدر انقلب اسلامی امام و قائم مقامشان را در پناه عنایت خاص خود حفظ گردان و به همه خدمتگذاران صدیق اسلام توفیق عنایت کن .

همه حیران چرا اینسان رسیم ما       حسین گویان بخون غلتان رسیم ما

چو او از  بی مکان بر لامکانیم           حسین جویان برآن جانان رسیم ما

دوست داریم سنگ قبری بر قبرمان  نباشد تا مسلمین و شیعیان  غیرتمند جهان به آواز " هل من ناصر " جگر سوز بقیع لبیک هر چند سرخ گویند.

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا»(احزاب 56)

و لعنت الهی بر آنان باد که احترام حریم و کعبه دوست را شکستند .

الحقیر العاصی : محمد عباسی (ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم )

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین . شب جمعه 15/11/66

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی  خمینی را نگهدار

۹۴/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی